Červenec 2012

10 důvodů proč bych nemohla mít fešn blog

13. července 2012 v 5:06 | E. |  Plky

  • Nevážím 40 kg i s postelí ( a to mám ještě na mysli tu kovovou), dvoumetrové nohy taky nevlastním
  • Neměla jsem to štěstí a opravdu jsem se nenarodila v bohaté rodině, tudíž nemám bohaté rodiče, co by mě sponzorovali v nákupu těch nových skvělých brýlí vod Diora
  • Bohatého přítele už tuplem nemám (vůbec nějakého mít že jo)
  • Nedokážu napsat recenzi dlouhou přibližně 20 řádků o Ziaja pleťové masce
  • Nemám zrcadlovku
  • Netuším, kdo by mě fotil, jelikož když mne někdo fotí, tak ze 100 nafocených fotek je většinou použitelná jen jedna (ovšem otázkou je, zda je špatný model nebo fotograf)
  • V mém okolí není Starbucks a nesnáším muffiny a makrónky (štrúdl rulez)
  • Chytám osipku z new in, wishlist, random, nejoblíbenějšího produktu za měsíc xxx, ...
  • Anglický jazyk nikterak dobře neovládám, či že článek v angličtině bych plodila tak dvě hodiny (kecám, asi bych to stejně hodila do google translate)
  • Gossip girl, Sex ve městě, Upíří deníky, Pretty Little Liars ... to mají být jakože ty super seriály?

Teď to možná vypadá, že mám něco proti fashion blogům. Nemám. Nebo vlastně mám, ale jen tak lehce. Proč mi přijdou všechny tyto blogy na jedno brdo? Proč je pod článkem, ve kterém bloggerka publikuje čtyři své fotky a napíše dvě věty (aby se neřeklo) o tom v jakém že obchodě si své úlovky pořídila ( většinou je to originálně Zara, H&M), 80 achajících komentářů? Ne není to závist (protože přece logicky- ten kdo něco kritizuje, automaticky závidí), je to jen údiv, a vůbec- divím se, že jsou fešn blogy stále v kurzu.

Samozřejmě na mou osobu člověk může apelovat tím, že když se mi něco nelíbí, tak ať to nečtu. Ale já mám módu celkem ráda, a tak se na nějaké někdy ráda podívám. Nijak v módě samozřejmě nevynikám, proto mě ani nidky nenapadlo založit si podobný blog, Nejvíce vtipné mi prostě přijdou ty blogy, které si hrají na "ale můj blog není fešn, můj blog je o mně", přičemž je evidentně stejně vidět, že bloggerka se snaží stát tou uznávanou fešn stár, které budou kosmetické firmy nabízet spolupráci.

A význam tohoto článku? Také mi uniká.